Zeby sie nie okazalo, ze jak wszedzie nowy klient ma lepsze warunki niz wieloletni klient
a to jeszcze o tym nie wiesz?
stary klient to tzw. dojna krowa, i bank/operator komórkowy/każdy inny usługodawca będzie doił klienta tyle ile się da..a dopiero jak go zmienisz to wydzwaniajądo Ciebie z super ofertą jaką przygotowała dla Ciebie "centrala" firmy
Zeby sie nie okazalo, ze jak wszedzie nowy klient ma lepsze warunki niz wieloletni klient :wink:
Moje poprzednie doświadczenia z kredytem udowodniły, że "stary" klient ma (miał) lepsze warunki niż proponowane przez inne banki. Dostałem najniższą marżę, najniższą prowizję, brak kary za wcześniejszą spłatę, itp. - żaden bank nie był lepszy w żadnym parametrze
To nie telewizja NC+ (N; C+)... :szeroki_usmiech
Zeby sie nie okazalo, ze jak wszedzie nowy klient ma lepsze warunki niz wieloletni klient :wink:
Dokładnie, starego można łoić ile wejdzie.
Od 1996 roku mam numer w jednej z sieci i każda nowa umowa miała być "tańsza, lepsza, korzystniejsza" doszło do tego, że płaciłem za telefon nawet po 400zł miesięcznie a wcale więcej nie dzwoniłem.
Dopiero nieprzedłużenie umowy po 24 miesiącach i zapytanie na infolinii jaka jest procedura odejścia z sieci poskutkowało tym, że ktoś się zorientował, że może ta cienka linia zaraz jebnie i dali mi za 79zeta nielimitowane rozmowy, sms i mms do wszystkich, a jak włączyłem e-fakturę spadło jeszcze o 10zł.
Oświadczenie Nordea Bank Polska S.A. Szanowni Państwo,
PKO Bank Polski przejmie od skandynawskiej grupy Nordea jej polskie spółki oferujące usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz leasingowo-faktoringowe. Wejście w życie podpisanej właśnie umowy uzależnione jest od decyzji Komisji Nadzoru Finansowego oraz Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Decyzja dotychczasowego akcjonariusza Nordea AB wynika ze zmiany jego strategii wobec polskiego rynku i nie wpłynie na poziom bezpieczeństwa zgromadzonych środków ani na realizację praw i obowiązków z tytułu zawartych umów z Klientami.
Planowana transakcja pozwoli istotnie zwiększyć sieć dystrybucji, rozszerzyć ofertę produktów i usług finansowych, w tym bankowości elektronicznej i płatności mobilnych oraz doskonalić jakość obsługi.
Ogłoszenie planowanego połączenia nie oznacza zmian w odniesieniu do zawartych umów, numerów rachunków czy zasad korzystania z produktów bankowych, w tym kart płatniczych i bankomatów.
Z myślą o Państwa zadowoleniu i komforcie na każdym etapie procesu połączenia będziemy informować o wszelkich istotnych kwestiach. Dołożymy wszelkich starań, aby zmiany odbywały się w sposób sprawny, harmonijny i przyjazny dla wszystkich Klientów.
PKO Bank Polski jest stabilną, bezpieczną i innowacyjną instytucją finansową z ponad 90-letnią tradycją, liderem sektora bankowego w kraju i liczącym się podmiotem w Europie Środkowo-Wschodniej. Zawarta transakcja jest ważnym elementem przyjętej w kwietniu tego roku nowej strategii Banku. W ostatnich latach wielokrotnie PKO Bank Polska udowodnił, że potrafi odpowiadać na potrzeby bardzo konkurencyjnego rynku i rosnące oczekiwania Klientów.
Nordea Bank Polska to nowoczesny bank uniwersalny. Do obsługiwanych przez Bank klientów należą zarówno osoby indywidualne, wiodące duże polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego, oraz firmy skandynawskie. Sieć obsługi klienta zlokalizowana jest w największych aglomeracjach miejskich. Ceniona na rynku i wielokrotnie nagradzana była oferta produktów hipotecznych, wysoki poziom satysfakcji Klientów oraz unikalne kompetencje w zakresie emisji obligacji.
Dziękujemy za dotychczas okazane zaufanie. Wierzymy, że wspólnie stworzymy dynamicznie rozwijający się bank oferujący nowoczesne produkty oraz wyższą jakość usług na rynku polskim.
Sławomir Żygowski
Prezes Zarządu Nordea Bank Polska
Wojciech Rybowski
Przewodniczący Rady Nadzorczej Nordea Bank Polska
[ Dodano: Wto 10 Wrz, 13 23:16 ]
No i "nie wytrzymałem". Kredyt spłaciłem i teraz będę szukał sobie i swoim oszczędnościom innego banku.
Jakoś nie widzi mi się być klientem PKO BP niemogącym załatwić nic przez infolinię lub stojącym do okienka w oddziale w kolejce składającej się z niemal samych emerytów...
Komentarz